ČITATELJSKI PROJEKT
Drugašići će pročitati šest novih knjiga

napisao Izvor Osmodec Urednik

Drugašići će pročitati šest novih knjiga

Učenici 2. c razreda sa svojom učiteljicom Sandrom Maurović uključili su se u međunarodni čitateljski projekt Naša mala knjižnica tijekom kojega će pročitati šest knjiga i rješavati brojne kreativne i istraživačke zadatke

Učiteljica Sandra Maurović sa svojim 2. c razredom  uključila se u međunarodni projekt Naša mala knjižnica. Projekt  je usmjeren  na stalno povećanje i razvoj publike među djecom, kako bismo u budućnosti dobili publiku koja će biti spremna kritički čitati književna djela. Učenici će tijekom godine čitati sljedeće knjige: Kestutis Kasparavičius: Drhturavi vitez, Susanna Mattiangeli: Tko je Antonio?, Aino Havukainen, Sami Toivonen: Tiko i Piko, Ida Mlakar Črnič: U blizini živi djevojčica, Tamara Bakran: Rosica i fazan, Nada Horvat: Slučajevi detektiva Macana. U sklopu projekta provodit će se različite aktivnosti kao što su čitateljski vlakić, čitateljski kutić, različiti istraživački i kreativni nagradni zadaci, pismo iznenađenja, literarni i likovni natječaji, razgovori s piscem i druge zanimljive aktivnosti.

Učenici su pročitali prvu knjigu iz projekta, Drhturavi vitez Kestutisa Kasparavičiusa i odradili nagradni  zadatak – istražiti patke u Hrvatskoj i koja su njihova značajna obilježja. Izradili su plakate o divljim patkama na kontinentu i morskim patkama, kao i o domaćim patkama. Napravili su i likovne radove za likovni natječaj. Djeca su sve sama izradila na izvannastavnim aktivnostima Kreativne ručice (crtala, bojala i pisala), a zajedno su i istraživali na internetu.

Nakon čitanja  slikovnice Susanne Mattiangeli Tko je Antonio učenici su dobili nagradni zadatak – izraditi Sunčev sustav. Učenici su kod kuće radili u timovima po 2, 3 ili 4 (ovisno o tome stanuju li blizu jedni drugih).

Tijekom ovoga međunarodnog projekta učenici će rješavati kvalitetne zadatke o odabranim knjigama, čime će se poticati kritičko čitanje od najranije dobi te osnaživati suradnja učitelja, knjižničara, roditelja i učenika.

Tekst i fotografije: Romana Erhatić

Povezani članci