POTICANJE ČITANJA
Noć knjige obilježena i u otežanim uvjetima

napisao Izvor Osmodec Urednik

Noć knjige obilježena i u otežanim uvjetima

U našoj je školi obilježena Noć knjige čak i za vrijeme nastave na daljinu. Učenici su sa svojim učiteljicama prilagodili novim uvjetima i kreativnim aktivnostima pokazali koliko im je čitanje važno 

Čitateljski kutak učenice 2. c razreda

U četvrtak 23. travnja virtualno je obilježena Noć knjige. Naša škola se također pridružila toj brojnoj manifestaciji pa smo različitim aktivnostima vezanim uz knjigu i čitanje virtualno obilježili taj značajan datum. Ove godine s obzirom na situaciju vezanu uz COVID 19, Noć knjige se odvijala virtualno. Manifestacija nije bila odgođena već se prilagodila novonastaloj situaciji. U cijeloj Hrvatskoj knjižnice, škole i ostale ustanove proslavile su  taj dan i na taj način pridali veliki značaj knjizi  i čitanju.

Kutak koji je uredila učiteljica Tanja Majnarić

Kreativne aktivnosti

Učiteljica Martina Iveković s 8. d i 8. e razredom istraživala je život i djelo Williama  Shakespearea. Svoj istraživački rad učenici su prikazali u prezentacijama koje su objavili na Yammeru. Također su izrađivali prezentacije u kojima su predstavili najdražu knjigu iz djetinjstva.

S učenicima 6. d i 6. e razreda učiteljica je proučavala Priče iz davnine Ivane Brlić-Mažuranić. Učenici su izrađivali strip, prezentaciju ili ilustraciju prema jednoj od bajki. Drugi je zadatak bila ilustracija pjesme Voćka poslije kiše Dobriše Cesarića.

Učiteljica Gordana Podravec s učenicima 5. d, 6. d i 8. e razreda obilježila je Noć knjiga trima različitim zadatcima. Prvi je zadatak bio crtanje (rukom ili na računalu) naslovnice i prve stranice vlastite matematičke knjige, drugi pronalaženje naslova matematičkih knjiga, snimanje njihovih naslovnica i pisanje kratkog obrazloženja izbora, dok je treći zadatak bio napraviti prezentaciju od danih slika knjiga i citata.

naslovnica prezentacije Lorene Filipašić

Učenici 2. c razreda učiteljice Tanje Majnarić trebali su osmisliti i urediti u svom domu omiljeni kutak  za čitanje knjiga. Zadatak je bio fotografirati svoj omiljeni čitateljski kutak i sebe za vrijeme čitanja lektire te objaviti u razrednoj grupi.

Učenici 3. b sa svojom su učiteljicom Brankicom Salopek i knjižničarkom Romanom Erhatić zavirili u u Međunarodnu dječju digitalnu knjižnicu (The International Children’s Digital Library). Trebali su pronaći digitalnu slikovnicu Oskar Kašmira Huseinovića, prolistati je, pročitati, zapisati naslov te ime i prezime pisca, a zatim nacrtati ono što im se iz knjige najviše svidjelo. Svoje radove slali su u razrednu grupu.

Učenici 4. b s učiteljicom Suzanom Balić također su obilježili Noć knjige Kahoot kvizom o romanu Emil i detektivi Ericha Kȁstnera. Prva tri mjesta na kvizu osvojili su Fran Knežević, Antea Žunić i Marin Matešić.

Tekst: Romana Erhatić, prof.
Fotografije: učenici-autori radova

Povezani članci