KNJIGE

MARTIN IZBOR
Dragi prijatelji knjige, ja sam Marta Knežević i idem u treći razred. U našoj sam školskoj knjižnici odabrana za najčitateljicu razredne nastave.
Preporučam vam tri knjige koje su se meni svidjele. Nadam se da ćete pronaći nešto po svome ukusu!

KRISTALNA GORA I DRUGE BAJKE,
Zagreb, Mozaik knjiga, 2009.
Kristalna gora  je zbirka ruskih narodnih bajki. Sadrži 30 bajki koje su prekrasno oslikane. U bajkama se često spominju zmajevi, carevići i carevne i puno drugih stvarnih i nestvarnih bića. Bajke su zanimljive i privlačne, a primjerene su djeci svih uzrasta. Mene su oduševile, a nadam da će i vas!

Enid Blyton: 5 PRIJATELJA,
Ljubljana-Zagreb, Mladinska knjiga, 1991.
5 prijatelja je niz dječjih pustolovnih romana od kojih svaki opisuje jednu pustolovinu petero prijatelja: dječaka Juliana i Dicka, djevojčica George (zapravo Georgine) i Anne te psa Timothyja (Timmyja). U romanima je zanimljivo to što petero prijatelja stalno otkrivaju i istražuju nešto novo, ulaze u novu uzbudljivu i napetu pustolovinu. Neki od naslova: 5 prijatelja u lovu na blago, 5 prijatelja u podzemnoj riznici, 5 prijatelja na tajnome tragu... Zato pročitajte poneki od tih zanimljivih romana što prije!

365 ŠALA,
Zagreb, Naša djeca, 2006.
365 šala  je zbirka šaljivih tekstova za djecu od 9 godina nadalje, ali mogu je čitati i mlađa djeca ako razumiju šale. U zbirci se nalaze tri vrste šaljivih tekstova: šaljive kratke priče, mali oglasi i zagonetke. Svaki se dan može pročitati jedna šala jer u knjizi ima točno 365 šala – za svaki dan u godini! Pročitajte i nasmijte se svaki dan!

MIHAELIN IZBOR
Hej, dragi čitatelji i čitateljice Izvora, ja sam Mihaela Jakopović, ali više volim da me zovu Mima. Idem u osmi razred i obožavam čitati.
Ovog mjeseca preporučam vam tri knjige koje sam pročitala tijekom praznika. Uživajte!

Alex Flinn: ZVIJER
 Mladić Kyle Kingston je zgodan, popularan, bogat i beskrajno je zaljubljen u samoga sebe. Kendra je djevojka iz Kylovog razreda koja nije popularna, ali je vještica. Nakon što je Kyle ponizi pred cijelim razredom, ona ga začara i pretvori u pravu zvijer. Stvari se mijenjaju  te on sada postaje nakaza od koje svi bježe. No, Kendra mu je dala priliku da se vrati u normalu. Ima dvije godine da pronađe djevojku kojoj će se svidjeti ovakav kakav je sada - zvijer, u protivnom će do kraja života ostati takav. Zanima li vas hoće li Kyle i dalje ostati zvijer ili će ga iskrena ljubav djevojke spasiti, saznat ćete tako da pročitate ovaj izvrstan i dirljiv roman.

Šime Storić: JANA, VOLIM TE AL’ STVARNO
 Jana je djevojka koja pohađa osmi razred, isto kao i sve djevojke željela bi imati dečka. Sve dok na zidu susjedne zgrade ne ugleda grafit: Jana, volim te al' stvarno, u potpisu je pisalo Dugy. Iznenađena i, naravno, jako znatiželjna krenula je u istraživanje u želji da otkrije tko je Dugy, u potrazi joj je pomogla prijateljica Vanna. Bilo je tu mnogo sumnjivaca. Kao u kriminalističkom romanu djevojke su sve detaljno proučile i otkrile su da je Dugy onaj na kojeg su najmanje sumljale. Tko je Dugy? Kako je Jana reagirala dok je otkrila tko je on, saznat ćete tako da pročitate ovaj odličan roman za mlade.

Jeanne Birdsal: OBITELJ PENDERWICK
Obitelj Penderwick čine četiri potpuno različite sestre: najstarija i najodgovornija Rosalind, tvrdoglavka Skye, sanjarica Jane i najmlađa Betty te, naravno, otac sestara Penderwick. Otac i sestre otputuju tijekom ljetnih praznika na odmor na takozvano imanje Arundel. Iznenađene tako lijepim mjestu djevojke će otkriti tavan prepun svakakvih stvari, prekrasne vrtove i kuharicu koja peče ukusne medenjake. No, najveće će im otkriće biti Jeffrey, sin vlasnice imanja. Kakav je Jeffrey, hoće li se sestre uputiti u kakvu avanturu, saznat ćete ako pročitate ovaj zanimljiv roman koji je osvojio američku književnu nagradu National Book Award za najbolji roman za mlade te je do sada preveden na čak osamnaest jezika.

Više

Dragi knjigoljupci, preporučite i vi svoje najdraže knjige:

FILMOVI

Junaci Ledenog doba ponovno na velikim platnima
Nakon Ledenog doba 3: Dinosauri dolaze, na velika platna je u srpnju došao i četvrti dio Ledenog doba - Zemlja se trese. Mannyja, Sida i Diega ponovno srećemo na putovanju oceanom nakon što se njihov kontinent raspao

Hobit u revolucionarnih 48 sličica u sekundi
Iz rukava redatelja Petera Jacksona dolazi adaptacija Tolkienovog Hobita u obliku ZF spektakla. U filmu mladi Bilbo Baggins uz pomoć čarobnjaka Gandolfa i trinaestero patuljaka mora pronaći izgubljeno kraljevstvo Erebor. Na svom putovanju, mladi Bilbo će se susresti s goblinima, trolovima, vilenjacima te će upoznati stvorenje koje će mu promijeniti život - Golluma

VIŠE FILMOVA

IGRICE

Talking Ben
Zabavi se uz psića koji priča! Igra je vrlo jednostana, sve što trebaš je  reći nešto u mikrofon i psić Ben će ponoviti što je čuo. Naravno da tu bude svega!

Angry Birds
Tko je mogao predvidjeti da će igrica s padanjem kockica koje treba staviti u niz iste boje – tetris – postati hit u svijetu igara. isto je tako teško povjerovati da gađanje svinja pticama može postati apsolutni hit na svim igraćim uređajima – PlayStationu, računalu i mobitelu

Najava: PES 2012
 Da igramo obrambeno, bunker ili napadački? - te će vas sigurno slatke muke mučiti tijekom igre Pro evolution soccer. PES 2012 izlazi ove jeseni i donosi nove dodatke

VIŠE IGARA