Top

Sviđa li vam se Škola za život?

Ove je godine u našoj školi  krenula reforma školstva. Zanimalo nas je što naši učenici misle o tabletima i novom programu

Lovro Picig, 5. e

Veselim se tabletima jer mislim da ćemo na njima istraživati putem interneta, igrati kvizove, raditi domaće zadaće i slično. Mislim da je neke sadržaje lakše naučiti uz pomoć interneta jer se tamo može saznati mnogo informacija. Na povijesti smo istraživali nešto više o starim pismima i događajima. Na informatici smo pomoću računala radili čestitke koje smo i ukrasili.  Najlakši i najzanimljiviji  predmeti su mi povijest i geografija.

Nika Grbešić, 5. e

Po meni je Škola za život škola s više tehnologije. Na primjer, učitelji nam daju da sami izrađujemo prezentacije pa lakše svladavamo gradivo. Rabimo različite aplikacije na kojima ima mnogo slika i filmića uz tekst. Najviše ih rabim za povijest jer mogu vidjeti kako je otprilike izgledala prošlost.  Kad dobijemo tablete, mislim da ćemo na njima igrati kvizove i istraživati. Očekujem  da ćemo biti na tabletima dosta, ali ne previše. Malo me strah da se nešto ne dogodi tabletu, ali ću paziti na njega.

Vito Kemenović, 5. b

Ove godine manje radimo u grupama, a više samostalno pa je malo teže. Znam da se sve može naučiti, samo se treba truditi i učiti. Često samostalno istražujemo i zaključujemo. Sviđa mi se što smo dobili mikroskope jer mikroskopiramo stanice biljaka i životinja. Veselim se tabletima iako ne znam što ćemo na njima raditi. Očekujem da ćemo istraživati o povijesnim događajima ili pogledati što znači neka nama nepoznata riječ. Volio bih i igrati kvizove.

Lena Šver, 5. b

Meni Škola za život znači školu u kojoj učimo stvari koje ćemo trebati znati kad odrastemo. Mislim da će mi u životu biti korisni strani jezici ako nekamo želim otputovati i hrvatski jezik da se lakše izražavam. Tabletima se s jedne strane veselim jer će nam olakšati rad, ali s druge strane se bojim da bi nam mogli pokvariti vid, pa se ne bi trebalo previše služiti njima. Mislim da ćemo na tabletima pretraživati internet i igrati kvizove. Iz Engleskog smo već igrali kviz. Učitelj nam je projicirao kviz, a mi smo ga na njegovom računalu rješavali. Škola za život me veseli jer će nam biti lakše, a za uspjeh je potrebno učenje, slušanje na satu i pisanje zadaća.

Filip Mikinac, 7. c

U programu Škole za život sviđa mi se što sami moramo dolaziti do zaključaka i rješenja te što se od nas traži više samostalnosti. U reformi je biologija, kemija i fizika, od kojih mi je fizika najdraži predmet jer volim razmišljati o silama i otkrivati svijet oko sebe. Nadam se  da ćemo na tabletima raditi kvizove i ispitivanja. Na povijesti smo već radili takav tip ispitivanja. Dobili smo QR kodove koje smo morali okretati ovisno o točnom odgovoru. Učiteljica ih je skenirala, a zatim aplikacija očitava tko je točno odgovorio. Na tabletima očekujem više istraživanja, na primjer kad naiđemo na neki nepoznati pojam, moći ćemo ga bolje istražiti ili proučiti. Kad odrastem, bolio bih biti programer pa mi ova informatizacija odgovara.

Željka Gužvinec, 7. c

Meni je u programu Škole za život dosta zahtjevnije, to jest, više se traži samostalnost. Svjesna sam da je to bolje za samog učenika jer zna da će morati sam, a neće očekivati da mu netko napravi zadatak. S druge strane je to i zahtjevnije jer učitelj ne uspije doći do svakog i bolje mu pojasniti gradivo. Na fizici često radimo u grupama, što je dosta dobro jer naučimo raditi zajedno i prihvatiti tuđe kritike. Na biologiji smo dobili mikroskope s pomoću kojih smo mikroskopirali i vidjeli nešto novo, a na  glazbenom smo dobili instrumente pa možemo muzicirati. Mislim da se u programu Škole za život nije nešto osobito promijenilo, nego se samo povećao opseg gradiva. Ove godine smo učili jedan dio gradiva koji se inače radio u osmom razredu, doduše, nije to bilo opširno, nego smo ga samo spomenuli.

Dolores Bingula, 7. a

Škola za život provodi se na nastavi biologije, fizike i kemije. Na biologiji mikroskopiramo, učimo o biljkama i životinjama, na fizici računamo, a na kemiji radimo pokuse kao, naprimjer, mjerenje temperature vode. Željela bih biti frizerka pa mislim da će mi biti korisna fizika i kemija. Tabletima se veselim, ali ne znam koliko će nam to koristiti jer će nam biti teže dok se ne priviknemo. Mislim da ćemo na njima istraživati i više raditi sami. Nekad bih radije da mi učitelj da gotovo, a nekad da sama moram nešto istražiti, ovisno o sadržaju.

Filip Radiček, 7. a

Školu za život imamo na kemiji, fizici i biologiji. Na fizici računamo sile, na  kemiji najčešće radimo pokuse, a na biologiji mikroskopiramo. Tableti me ne vesele previše jer mislim da će sve biti isto, samo ćemo moći malo više istraživati, što je po meni nepotrebno jer je uvijek boje i zdravije pročitati u udžbeniku. Mislim da su nam dali tablete iz razloga da ako nešto ne možemo naći u udžbeniku, pogledamo na internetu. Na informatici smo radili kviz, što bih ja želio i na tabletima. Radije bih želio da  je tablet u školi, da ne moram imati odgovornost za njega.

Anketirala: Lana Hegedić, 6. r.
Fotografije: Dunja Rebić, 6. r.

Komentari