ŠKOLA U PRIRODI
Splet tjelovježbe, učenja, igre i zabave

napisao Izvor Osmodec Urednik

Učenice i učenici 3. c i 4. b sa svojim su učiteljicama Tanjom Majnarić i Brankicom Salopek od 13. do 18. ožujka boravili u Orahovici u Školi u prirodi

Ponedjeljak, 13. 3. 2017.

Ponedjeljak je ujutro. Krećemo u Orahovicu. Vozili smo se u autobusu tri sata. Kada smo stigli, svi smo veselo ulazili u sobe. Odmah nakon toga smo išli na testiranje iz plivanja. Bilo je puno plivača, ali i neplivača. Popodne smo lijepo proveli. Navečer je bila večera. Poslije večere bile su igre. Navečer smo prije spavanja razgovarali sve dok nismo zaspali.

Utorak, 14. 3. 2017.

Utorak je ujutro i svi se budimo. Svaki dan prije doručka je jutarnja tjelovježba. Doručkujemo i odlazimo u grad. Tamo obilazimo vodenicu, lokomotivu Ćiru i Muzej grada. Otišli smo čak i do Orahovačkog jezera. Puno smo hodali. Poslije toga smo išli kupiti razglednice koje ćemo poslati roditeljima i rodbini. Nakon ručka imali smo nastavu i školu plivanja. Sada poslije večere idemo na noćno kupanje.

Na noćnom kupanju je bilo jako zabavno. Svi smo plivali i kupali se. Svi idemo spavati.

Srijeda, 15. 3. 2017.

Srijeda je ujutro. Svi se budimo i idemo na doručak. Kada smo doručkovali, bilo je pregledavanje soba. Dobili smo peticu. Poslije toga smo išli na plivanje u bazen. Sada imamo nastavu i pišemo listiće i crtamo crteže.

Navečer smo imali karaoke. Na karaokama smo pjevali i plesali dva sata. Od tolikog umora brzo smo zaspali.

Četvrtak, 16. 3. 2017.

Dan je počeo. Doručkovali smo i išli na bazen. Poslije bazena smo u sobama sušili kosu. Sada smo na nastavi.

Poslije nastave smo ručali. Popodne smo proveli u discu i na sladoledu. U discu smo puno pjevali i plesali. Nazad smo došli točno na vrijeme za večeru. Poslije večere gledali smo prezentacije o gradovima: Osijeku, Vukovaru, Vinkoivcima, Iloku i Kopačkom ritu. Prezentacije su pripremile četiri studentice razredne nastave koje su bile cijeli tjedan s nama. Poslije toga smo išli na noćno kupanje. Bilo nam je jako zabavno. Puno smo plivali i ronili. Poslije noćnog kupanja išli smo spavati.

Petak, 17. 3. 2017.

Petak je ujutro. Idemo na doručak. Poslije doručka išli smo na plivanje. Poslije plivanja imam nastavu. Idemo van na igralište igrati nogomet. Poslije opet idemo na plivanje. Popodne idemo u knjižaru gdje sam kupio magnete.

Večera je. Večeras je poslije večere pidžama party.

Nakon puno plesanja i pjevanja smo svi zaspali.

Subota, 18. 3. 2017.

Subota je ujutro i ovo je zadnji dan škole u prirodi. Poslije doručka smo odmah išli na testiranje iz plivanja. Poslije testiranja bilo je natjecanje u plivanju. Počeli smo se spremati za odlazak. U dva sata smo krenuli kući. Usput smo išli u zoološki vrt u Markovcu Našičkom. Posjetili smo i dvorac Dore Pejaković u Našicama. U šet sati smo stigli u Križevce. Bilo mi je jako lijepo u Orahovici i iz svog srca zahvaljuijem svima koji su organizirali i pomogli pri organizaciji ove škole u prirodi.