Top
KulturaŠkolska godina 2021./2022.

ZALJUBLJENI MODEC 2022.
Oni znaju iskazati svoje osjećaje

Oni znaju iskazati svoje osjećaje

Igor Tačković, Lucija Rabadžija, Benedikt Božić, Mirjam Balen, Nika Sokač, Matija Međimurec i Veronika Skrba pobjednici su ovogodišnjeg natječaja „Zaljubljeni Modec”, natječaja za najljepše ljubavno pismo

Dobitnici nagrada za najbolje ljubavno pismo s ravnateljem Tomislavom Bodanovićom i koordinatoricom natječaja, profesoricom Anom Andrić

Ove se godine održao peti natječaj „Zaljubljeni Modec” za najbolje ljubavno pismo u našoj školi. Natječaj je bio otvoren do Valentinova (14. veljače), kada je povjerenstvo od čak 51 pristiglog pisma izabralo tri najbolja rada u nižim razredima i tri najbolja rada u višim razredima. Ovogodišnje povjerenstvo činile su učiteljice Anica Hrlec, Ana Andrić i Nina Drakulić.

Pristiglo je 51 pismo

Najzaljubljeniji su učenici 3. c razreda koji su osvojili sve tri nagrade za niže razrede: Igor Tačković osvojio je svojim pismom prvo mjesto, a odmah za njime slijedila je Lucija Rabadžija s osvojenom drugom nagradom, dok je treće mjesto osvojio Benedikt Božić.

Prvu nagradu u višim razredima jednoglasnom odlukom povjerenstva osvojila je Mirjam Balen iz 8. b razreda, drugu nagradu Nika Sokač iz 6. d, a Matija Međimurec iz 8. e osvojio je treću nagradu. Ove godine se biralo i najkreativnije pismo, a tu je nagradu osvojila Veronika Skrba iz 8. b razreda. Zahvalnice i nagrade podijelio je u ponedjeljak 7. ožujka ravnatelj Tomislav Bogdanović. Koordinatorica natječaja je profesorica Ana Andrić.

Tekst: Mirjam Balen, 8. b
Fotografije: Magdalena Božić, 6. a; Ana Andrić, prof.

Povezani članci
DRŽAVNO PRVENSTVO U ATLETICI
Naše atletičarke devete

Na Državnom prvenstvu školskih sportskih društava Republike Hrvatske u atletici za osnovne i srednje škole naša je ekipa djevojčica zauzela 9. Read more

MLADI PUTOPISCI
Putuju širom otvorenih očiju

Od 10 najuspjelijih putopisa koji su pristigli na natječaj „Putositnice” čak tri su napisale učenice naše škole – Lana Gršić, Read more